Bohaterem Unlimited Courage jest wyjątkowy sportowiec, Chrisie Mosier. Spot opowiada o jego niezwykłej determinacji, aby stać się pierwszym transseksualnym zawodnikiem reprezentacji USA mężczyzn.
Aktorka brytyjskiego pochodzenia, Gemma Arterton, dołączyła do grona ambasadorek marki NEUTROGENA®. Gwiazda będzie wspierać najnowszą kampanię ‘See What’s Possible’
i niebawem pojawi się w materiałach marketingowych marki.
Choć do oficjalnej premiery pozostał jeszcze niecały miesiąc, już teraz wiadomo, że nadchodząca kampania wizerunkowa marki Wólczanka zapowiada się bardziej niż intrygująco.
Kolejna reklama telewizyjna Kubusia Waterrr przedstawia nowość marki – wodę niegazowaną. Dynamiczny spot jest pełen dziecięcej radości, zabawy i sportu.
Z jednej strony elegancka w klasycznym rozumieniu tego słowa, a z drugiej finezyjna i odważnie interpretująca aktualne trendy – choć do oficjalnej premiery pozostał jeszcze niecały miesiąc, już teraz wiadomo, że nadchodząca kampania wizerunkowa marki Wólczanka zapowiada się bardziej niż intrygująco.
Co 10 sekund jedna dziewczynka na świecie jest obrzezana w okrutnych warunkach. Osobą, która od lat próbuje zatrzymać ten proces jest założycielka Fundacji “Kwiat Pustyni” Waris Dirie. Fundacja pomaga okaleczonym kobietom, prowadzić normalne życie, podnosi świadomość społeczną, oraz walczy z problemem. W zeszłym roku rozpoczęła się kampania pod hasłem: “Ocal Mały Kwiat Pustyni”, którą wspierają polskie gwiazdy, takie jak: Martyna Wojciechowska, Michał Piróg, Omena Mensah, czy Justyna Kowalczyk.
Nietypowa sesja zdjęciowa we Wrocławiu rozpoczęła akcję społeczną „Poczuj Dumę”. Zaangażowali się w nią Karol Bielecki, Sławomir Szmal i Kamil Syprzak - trzej czołowi polscy piłkarze ręczni. Będą promować nowoczesny patriotyzm i inspirować młodzież. Celem kampanii społecznej „Poczuj Dumę” jest promowanie wartości i postaw, z których każdy Polak może być dumny i które stanowią jednocześnie kapitał na przyszłość.