Niezależna firma analityczna umiejscowiła na tej pozycji ujednoliconą platformę, która dostarcza treści i usługi internetowe, doceniając jej zdolności w zakresie realizacji i kompletności wizji.
Sezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym jak wyszukują i kupują produkty online.
GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation i wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, a także globalną marką, której celem jest zapewnianie innowacyjnych produktów sanitarnych.
Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia
e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28%
z nich stanowi on trudność.
Jeszcze kilka lat temu oczekiwano, że każdy sklep internetowy stworzy dla swoich klientów osobną aplikację mobilną. Obecnie ponad połowa specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym, nie uwzględnia aplikacji mobilnych w swojej strategii.